• Головна
  • Чому блокують рекламні акаунти у Facebook
Новини компаній
09:30, Сьогодні

Чому блокують рекламні акаунти у Facebook

Новини компаній

Facebook — одна з найпопулярніших соціальних мереж, яку компанії широко використовують для реклами своїх продуктів і послуг. Однак зрд Facebook може стати серйозною перешкодою для ваших маркетингових зусиль, незалежно від того, керуєте ви невеликим індивідуальним бізнесом чи великою корпорацією.

Чому блокують рекламні акаунти у Facebook , фото-1

Причини блокування рекламних акаунтів

Facebook №1. Проблеми з платежами

Якщо Facebook вимагає оплату, а ваш платіжний сервіс постійно відхиляє ці вимоги, і до того ж ви все одно намагаєтеся запускати рекламу, для Facebook це може стати приводом для блокування облікового запису. Щоразу, здійснюючи платіж невчасно, ви стаєте «недобросовісним платником» в очах Facebook і ставите діяльність рекламного облікового запису під загрозу.

№2. Низька якість сторінки

Неодноразове порушення норм спільноти, наприклад, поширення контенту, що вводить користувачів в оману (фейкові новини, заклик до антисоціальної поведінки тощо), може призвести до зниження якості сторінки на Facebook і блокування рекламного облікового запису. Майте на увазі, що правила спільноти відрізняються від правил реклами. Під час запуску реклами важливо враховувати обидва аспекти.

№ 3. Низька важливість оцінки ефективності реклами на Facebook та Instagram

Оцінка якості реклами визначається її актуальністю для цільової аудиторії. Через рекламні оголошення, які були схвалені, але отримали низьку оцінку якості, рекламний обліковий запис може бути заблокований або подальший розгляд реклами займатиме більше часу. Якість реклами залежить від таких факторів, як:

  • Клікбейт або накрутка залученості. Facebook вважає рекламу низькоякісною, якщо в ній використовується клікбейт або містяться заклики до дії, як-от прохання поставити лайк або залишити коментар.
  • Багато тексту на картинці. Facebook дозволяє показ реклами, якщо понад 20% зображення займає текст, однак Facebook вважає ці оголошення низькими за якістю. Більше інформації в довідці Facebook.

Якщо користувачі часто натискають «Приховати рекламу» на ваших оголошеннях, це призводить до зниження оцінки якості реклами.

№ 4. Цільова сторінка зі змістом низької якості

Facebook перевіряє всі посилання і завантажувані файли, щоб переконатися в їхній відповідності правилам рекламної діяльності. Він перевірить цільову сторінку за вмістом контенту низької якості, під яким може матися на увазі:

  • велика кількість спливаючих вікон;
  • мало цінної інформації або занадто багато реклами;
  • контент, що вводить в оману або не має відношення до реклами;
  • поганий функціонал сайту (посилання, що не відтворюються, які не працюють/зображення поганої якості/відео).

За допомогою відладчика репосту можна переглянути, яка інформація використовується, коли контентом з вашого сайту діляться на Facebook.

Якщо вашу рекламу або рекламу клієнта неодноразово відхиляють без поважної причини, можливо, ви потрапили до списку порушників Facebook. Це означає, що через ваші ранні помилки Facebook вирішив вивчити вашу діяльність при кожній новій спробі розмістити рекламу. На щастя, у Facebook є інструменти, що дають змогу подивитися, у чому полягає проблема і чому вас позначили як порушника.

Facebook прагне захистити своїх користувачів і вимагає від компаній дотримання правил, просуваючи тільки якісну та актуальну рекламу. Ці правила рекламної діяльності створені для захисту як користувачів, так і рекламодавців.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...