
12:06, 17 липня 2019 р.
Картка краматорчанина: актуальні питання

- Що таке «Картка краматорчанина»?
«Картка краматорчанина» - це сучасна багатофункціональна картка з фото та персональними даними користувача, має функцію здійснення безконтактних платежів та надає можливість оплатити / скористатися пільгою за проїзд у муніципальному транспорті (рішення Краматорської міської ради від 25.07.2018 № 41/VII-368 «Про запровадження в м. Краматорську багатофункціональної електронної пластикової картки «Картка краматорчанина»» та рішення виконкому від 19.09.2018 № 621 «Про впровадження автоматизованої систему обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в м. Краматорськ та затвердження порядоку видачі, обігу та припинення дії багатофункціональної електронної пластикової картки «Картка краматорчанина»»).
- Хто має право на безкоштовне отримання Картки краматорчанина?
Безкоштовна видача та обслуговування «Картки краматорчанина» здійснюється громадянам, які мають право на пільговий проїзд у міському громадському транспорті та внесені у «Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, що мають право на пільги» і зареєстровані у ЄРУ.
- На який строк видається Картка краматорчанина?
Картка видається строком на чотири роки. Після закінчення терміну дії, Картка краматорчанина буде виготовлена знов БЕЗКОШТОВНО для пасажирів, які мають право на пільговий проїзд в міському громадському транспорті.
- Чи обов’язкове переведення пенсії (субсидії) до АТ «ОЩАДБАНК» при отриманні Картки краматорчанина?
При пільговому оформленні «Картки краматорчанина» клієнт має право відмовитися від пропозиції на укладення Договору на переведення пенсії (субсидії) для її отримування в АТ «ОЩАДБАНК». Вибір установ для отримання пенсії (субсидії) залишається за клієнтом.
- Чи обов´язково поповнювати банківський рахунок Карки краматорчанина для її функціонування?
Для активації та належного функціонування Картки краматорчанина для пасажирів пільгових категорій наявність коштів на рахунку не потрібна.
- Яка мета впровадження Картки краматорчанина?
Однією з основних цілей впровадження «Картки краматорчанина» є повноцінний облік кількості перевезень (поїздок) осіб пільгових категорій громадським транспортом для виплати компенсацій перевізникам (ст. 31 та ст. 37 ЗУ «Про автомобільний транспорт», ЗУ « Про міський електричний транспорт» із змінами і доповненнями).
- Чи буде здійснюватися нарахування коштів на Картку краматорчанина?
На даний час в м. Краматорськ не запроваджена монетизація пільг на проїзд в громадському транспорті, тому здійснення нарахувань та списання коштів із зазначеної картки за проїзд не передбачено.
- Яким чином здійснюється реєстрація поїздок за допомогою Картки краматорчанина?
З 25 червня 2019 року в Краматорську розпочата робота автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів (АСОП) та впроваджена безконтактна технологія оплати проїзду в муніципальному транспорті. В транспортних засобах (автобус/тролейбус) КП «КТТУ» реєстрація поїздок та обслуговування пасажирів здійснюється за допомогою ручних валідаторів (POS - терміналів).
- Які документи на даний час надають право на безкоштовний проїзд в громадському транспорті пасажирам пільгових категорій?
Пасажири, які вже встигли отримати у відділеннях АТ «ОЩАДБАНК» Картку краматорчанина повинні здійснювати проїзд на підставі отриманої персональної картки та вимагати у кондуктора квиток, який підтверджує пільговий проїзд.
Пасажири пільгових категорій, які ще не встигли отримати «Картку краматорчанина», продовжують здійснювати проїзд на підставі дійсного посвідчення.
Але у подальшому Картка краматорчанина буде єдиним обов’язковим документом для пільгового проїзду в міському громадському транспорті (дата буде визначена додатково окремим рішенням виконкому).
- Чи обмежена на Картці краматорчанина кількість поїздок для пасажирів пільгових категорій?
Чине законодавство не обмежує кількість поїздок для пасажирів пільгових категорій. Але автоматизована система оплати за проїзд - це програмний продукт, в якому поняття «безліміт» не існує. Тому по прикладу інших міст, в яких вже впроваджено АСОП, у програмі передбачено 2000 тис. поїздок на місяць для коректної роботи автоматизованої системи.
За додаткової інформацією звертатися за наступним телефоном: 5-34-78.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
16:48
6 квітня
15:00
6 квітня
ТОП новини
live comments feed...