Роз’яснення КВП «Краматорський водоканал» щодо нарахувань за спожиті послуги

Шановні споживачі! Для коректного розрахунку обсягів спожитих послуг надзвичайно важливо передавати показання приладів обліку вчасно – в останні 2 дні поточного місяця! Спеціалісти водоканалу наголошують, що це необхідно зробити, навіть якщо у вас немає змоги сплатити за послуги у ці дні, адже від цього залежить методика розрахунку.

У разі, якщо показання не будуть передані вчасно, для їх розрахунку візьмуть дані середньодобового споживання води за аналогічний період.

З 1 січня 2022 року змінилась методика розподілу обсягів спожитих послуг у багатоквартирних будинках, згідно з якою:

  • У разі, якщо приміщення всіх споживачів у будинку оснащені індивідуальними приладами обліку води (крім обсягу, витраченого на загальнобудинкові потреби) обсяг спожитої у будинку води за показниками комерційного приладу обліку розподіляється між споживачами пропорційно до обсягу споживання за показаннями вузлів розподільного обліку;
  • У разі, якщо жодне приміщення у будинку не оснащено індивідуальними приладами обліку води (крім обсягу, витраченого на загальнобудинкові потреби) обсяг спожитої у будинку води за показниками комерційного приладу обліку розподіляється між споживачами пропорційно до кількості осіб, які фактично користуються такими.
  • У разі, якщо частина приміщень у будівлі оснащена індивідуальними приладами обліку води, а частина – не оснащена. Обсяг спожитий споживачами у приміщеннях, які оснащені вузлами розподільного обліку, встановлюється у розмірі, визначеному за допомогою таких вузлів, а загальний обсяг спожитої води (крім обсягу, витраченого на загальнобудинкові потреби та споживачами у приміщеннях, оснащених вузлами розподільного обліку) розподіляється між споживачами, приміщення яких не оснащені вузлами розподільного обліку, пропорційно до кількості осіб, які фактично користуються такими послугами.

Також з 1 січня 2022 року усі споживачі отримуватимуть щомісячне нарахування за абонентське обслуговування за індивідуальними договорами з населенням та підприємствами, організаціями, які знаходяться у багатоквартирних будинках, а саме:

1. Без обслуговування та заміни вузлів комерційного обліку (будинковий прилад):

а) абонентська плата з водопостачання  – 17,03 грн з ПДВ;

б) абонентська плата з водовідведення  –  12,74 грн з ПДВ.

2. З обслуговуванням та заміною вузлів комерційного обліку (будинковий прилад):

а) абонентська плата з водопостачання  – 18,97 грн з ПДВ;

б) абонентська плата з водовідведення  –  14,68 грн з ПДВ.

Наголошуємо, що у разі укладання колективного договору вартість комунальних послуг складається із плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів та обсягу спожитих послуг.  Плата за абонентське обслуговування не нараховується.

Передати показання та отримати консультацію від фахівців КВП “Краматорський водоканал” Ви можете за телефонами у робочі дні з 8.00 до 16.00:

  • міські телефони – 48-97-28; 48-97-30; 48-97-31; 48-97-32; 48-97-33; 48-97-34;
  • мобільні телефони – (063) 519-18-07; (050) 815-31-90; (098) 814-82-60; (073) 498-56-78.
  • Viber (тільки повідомлення) – (099) 346-62-82; (095) 497-80-93.

Передавати показники приладів обліку вчасно (у два останні дні місяці) можна також зареєструвавшись у особистому кабінеті споживача на сайті підприємства: http://kramvoda.com/, та Telegram чат-бот – kr_voda_bot.

Адміністрація КВП “Краматорський водоканал”

Новини компаній
11:00, 23 грудня