Розпочата в минулому році робота з розробки бренду Донецької області виходить на фінішну пряму. Серед декількох напрацьованих варіантів візуалізації бренду обрано два, які планується обговорити з широким загалом небайдужих мешканців нашого регіону.
У Краматорську презентували два варіанти бренду Донецької області
08:13, 12 квітня 2021 р.
Суспільство Першими кроками в цьому напрямку є зустрічі з представниками громадських організацій, молоддю, підприємцями великих міст регіону. Сьогодні така зустріч відбулась у Краматорську. Варіанти брендів Донецької області презентувала директор департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької ОДА Оксана Головко. З урахуванням необхідності дотримання карантинних обмежень, вона відбулася у змішаному offline-online форматі.
Надалі, доопрацьовані за результатами обговорень варіанти бренду будуть представлені широкому загалу на сайті облдержадміністрації та у соціальних мережах.